Buscar

Páginas

ÇOCUKLAR ÇİÇEKTİR ANAOKULU BROŞÜRÜM...



Çocuklar çiçektir Anaokulu 3-6 yaş çocuklarına hitap eden, okul öncesi eğitimi kesintisiz bir şekilde sunan,  TC M.E.B bağlı, özel eğitim kurumudur.ATATÜRK ilke ve devrimlerine bağlı, yeniliklere açık olan, kalite odaklı, etkin dinleme ve anlama ilkesini benimsemiş bir kurumdur.Çocuklar çiçektir anaokulu yaşayarak öğrenme felsefesi esastır. Çocuğun bütün gelişim alanlarına esas alarak eğitim vermekteyiz.Alanında uzman branş ve sınıf öğretmenleri, deneyimli ve sevecen kadrosu, kurumsal duyarlılığı olan ,  uzman psikolog gözetimi altında güvenli servis taşımacılığı ile hizmet vermekteyiz.Sınıflarımız 10 kişiden oluşmaktadır.Sınıf öğretmenlerimiz yüksek eğitim performansları, prezentabl giyinişleri, amacına uygun etkinlikleri ile eğitim vermektedirler.Kurumumuzun eğitimi 5 yıl öncesine dayanmakta animasyon, tiyatro, sinema vb gibi sınıf dışı etkinlikleriyle de ilgi ve dikkat çekmektedir.Maddiyatı amaç değil araç olarak benimsemiş iyi bir eğitim ve performans sağlamayı amaç bilmişizdir.

0 yorum:

Yorum Gönder